دلار گران شد، حباب سکه را هم بیشتر کرد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) تولید اتوبوس ناوگان حمل‌ونقل عمومی در سال گذشته کمتر از ۱۰۰۰ دستگاه بوده است | کاهش رشد اسقاط با ممنوعیت واردات انجام ۲ پرواز فوق العاده برای روز ۱۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مسیر تهران به مشهد اجاره واحد‌های میلیاردی در کوهسنگی مشهد (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) باید‌ونباید‌های تشخیص کالای تقلبی در بازار لوازم یدکی خودرو مشارکت ۸۹درصد دهک‌های اول تا سوم در طرح فجرانه قیمت طلا، دلار و سکه در بازار امروز (چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) سهام تسلا به دلیل شایعات مربوط به قرارداد چین افزایش یافت ویدئو | چه تعداد بیکار در کشور داریم؟ قیمت محصولات سایپا و ایران‌خودرو در بازار امروز | نوسانات همچنان گریبان‌گیر خودرو‌های داخلی (۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل در کارگاه‎ها ارزخواری مونتاژکاران خودرو کار دستشان داد | دستور وزیر صمت برای بررسی موضوع افت ۷۰ درصدی تولید زعفران | افغانستان صادر کننده زعفران ایران به جهان چرا نیمی از متقاضیان نهضت ملی مسکن منصرف شدند؟ ۳ هزار میلیارد تومان پول حقیقی از بورس در فروردین ماه ۱۴۰۳ خارج شد شرایط دریافت وام ۱۰ تا ۳۰۰ میلیونی +جزئیات سوءاستفاده از کارگران در قرارداد‌های کاری موقت حال کارگران خوب می‌شود، اگر «امنیت، معیشت و مسکن» کارگران را دریابید آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاهش ۱۰ درصدی کشت گل محمدی در خراسان رضوی به علت خشکسالی آغاز فروش فوری و پیش فروش محصولات سایپا + جدول (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دامنه نوسان بورس تغییر می‌کند؟ (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) خودرو‌های وارداتی از هفته آینده در سامانه یکپارچه عرضه می‌شود (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد (١١ اردیبهشت ١۴٠٣) شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث حذف شد تک جمله‌هایی برای کسانی که همیشه پای کارند و دیده نمی‌شوند
سرخط خبرها

تارا جدیدترین محصول ایران خودرو در مراسم رونمایی روشن نشد + فیلم

  • کد خبر: ۵۳۲۱۶
  • ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
تارا جدیدترین محصول ایران خودرو در مراسم رونمایی روشن نشد + فیلم
روز گذشته از محصول جدید ایران خودرو با نام تارا در مراسمی ویژه رونمایی شد اما این خودرو خراب بود و روشن نشد.
به گزارش شهرآرانیوز - روز گذشته جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران‌خودرو به نام تارا رونمایی شد. در این مراسم علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز حاضر بود. ساعاتی از این مراسم نگذشته بود که انتشار ویدئویی از این مراسم حاشیه‌ساز شد.
 
ماجرا از این قرار بود که مهندس حاضر در سالن استارت این محصول جدید ایرانی را زد، اما ماشین روشن نشد. این ماجرا به‌وضوح در ویدئو قابل فهم است. کافی است به صحبت‌هایی که در این ویدئو شنیده می‌شود گوش داد.
 
پس از وایرال شدن این ویدئو در فضای مجازی گروه صنعتی ایران‌خودرو جوابیه‌ای منتشر کرد و درباره فیلم منتشر شده از حاشیه‌های رونمایی تارا و روشن نشدن این خودرو توضیحاتی داد.
 
ایران‌خودرو دراین‌باره توضیح داد: «روشن کردن خودرو در سالن موسوم به استایل محصولات ایران‌خودرو به دلیل بسته بودن فضا، ممنوع بوده و رعایت این موضوع به‌ویژه در حضور بازدیدکنندگان دارای اهمیت مضاعفی است.
 
در ویدئوی منتشر شده نیز مهندس حاضر در سالن استایل، به دستور مقام ارشد سالن، درحال باز کردن درب صندوق عقب خودروی تارا به منظور نمایش حجم بالای آن بوده و قصد روشن کردن خودرو را نداشته است.
 
در همین حال خودروی دیگری بیرون از سالن استایل برای رانندگی توسط وزیر صمت آماده سازی شده بود.
 
تارا، محصول جدید ایران‌خودرو، نخستین خودروی ملی است که از تمامی استاندارد‌های ۸۵ گانه مصوب عبور کرده و در بهترین شرایط ایمنی و استانداردی آماده تولید انبوه است.»
 
باشگاه خبرنگاران جوان عکسی از روشن نشدن چراغ عقب یک سمت این خودرو را هم منتشر کرده که گروه صنعتی ایران خودرو توضیحی در این باره نداده است.
 
 
تعداد بازدید : 6223
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->